მეშვიდე მოდულით ვისწავლეთ ფასილიტაციის რესურსების შექმნა, რომელიც საშუალებას მოგვცემს გაკვეთილი წავმართოდ სკაფოლდინგის პრინციპით,წარმატებული პროექტის განხორციელება.
მეორე მოდულით ვისწავლე სტანდარტების გათვალისწინება, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ან განმავითარებელი შეფასების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით. გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების მთავარ,საკვანძო სიტყვებს,,განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვებს,გონებრივი იერიშის კითხვარით შევეცადე, გავრკვეულვიყავი ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ შეკითხვებს შორის განსხვავებაში,რაც ხელს უწყობს პროექტს სწორად დაგეგმვაში. ზოგადი შეკითხვა
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში,თუმცა ბევრი ინფორმაცია არ იყო უცხო. მოდულმა ახლებურად დამანახა პროექტის საჭიროება,აუცილებლობა, მისთვის მზადება,,საკუთარი როლის დანახვა სასწავლო გეგმის შედგენაში, სასწავლო მიზნის გამოკვეთა. ძალიან საინტერესო იყო 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გაცნობა,ჩემთვის სიახლე იყო პორტფოლიოსა და პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტი. ,
Comments
Post a Comment